nedjelja, 22. veljače 2015.

London i Paris u srcu

 Ova dva drvena džepića, se mogu staviti na zid i koristiti za bilo što.
Pobojala sam ih, te koristila salvetnu tehniku na prednjoj strani, a srce Paris ima i jednu bočnu stranu u istoj tehnici.
Koristila sam i 2K pastu za raspucavanje, a kroz pukotine se vidi crvena boja koju sam predhodno stavila.
Preko šablone sam stavila pastu i posušila, također sam na male djelove oko ruža i tornjeva stavila pastu koja imitira kovano željezo, po kojoj kad se posušila sam spužvicom stavila malo zlatne i srebrene boje.
Ukrasila sam srca nježnim vrpcama i dodala staklene krunice...
Nadam se da će se i vama svidjeti ... Hvala











Nema komentara:

Objavi komentar

 GODIŠNJI ODMOR Godišnji odmor tema nije za moju vrstu bloga...ali svakako može biti kreativan i veselim se početku ovog dijela zimskog godi...