ponedjeljak, 29. studenoga 2021.


DUKSA (majica sa kapuljačom)



Duksa je majica dugih rukava u ovoj varijanti sa kapuljačom. Materijal koji sam koristila je SCUBA deblja i jako se lijepo da šivati. Igla je za stretch materijale. Scuba se najviše koristi u tanjoj varijanti  za svečane haljine, jer jako lijepo stoji i sami kroj dolazi do izražaja. Moja Scuba se koristi za ronilačka odjela. Jako je lagana, štiti od vjetra i vode (kapi kiše se kotrljaju niz duksu). Materijal dolazi kao jednobojan ili sa dva lica, kao i različitih debljina. U principu to su dva sloja materijala između kojih je spužvica. Materijal je u nekim opcijama sa više pamučnog udjela.Ovaj Scuba materijal kupila sam u Pamigo dućanu. Meni jedan od dražih u gradu Zagrebu, ima više toga za odabrati. Postoji još par dućana u koje volim ući kad trebam nešto posebno. Neki od njih su Tuto tekstil, Svijet tkanine i drugi...



Ruža u aplikaciji u krugu je također kupljena u dućanu Pamigo i peglom zalijepljena za ovaj krug koji je našiven na duksicu. 


U ovom slučaju ista je zalijepljena za rukav na način da se aplikcija stavi na željeno mjesto i pređe peglom preko papira za pečenje da se ne zalijepi za aplikaciju. Pažljivo i polako. Aplikacija ruže izgleda puno lijepše od moje koju sam u predhodnom postu pokazala da sam sama vezla. Aplikaciju je radio stroj a drugu manje urednu radila sam ja dušom, srcem i bolnim jagodicama na prstima ahaha...



Hvala što ste tu :)
 

Nema komentara:

Objavi komentar

 GODIŠNJI ODMOR Godišnji odmor tema nije za moju vrstu bloga...ali svakako može biti kreativan i veselim se početku ovog dijela zimskog godi...