subota, 1. kolovoza 2020.

SVIJEĆA

SVIJEĆA
Vjerujem da svi imamo doma svijeće koje stoje godinama kao dekoracija. Za Božić rijetko kome svijeće potpuno izgore, uvijek ima negdje neka napola ostavljena, jer je od sestre, ili brata uspomena a i lijepo miriše, tko je bio u Ikei a da nije kupio od jagode ili vanilije a od bobičastog voća...a tek šljokičaste, sa potpisom dizajnerske...
Pokupila sam okolo sve korištene svijeće izrezala u posudu i lagano otopila. Prije toga sam pripremila staklenku od maslina i od jedne veće svijeće sam iskoristila fitilj koji sam pričvrstila na štapić i položila na staklenku. Stavila sam i dva kamenčića :)) na žalost nisam imala više. 
Svijeće su se brzo otopile. Ostavila sam da se malo ohladi i sipala u staklenku. Ima težak miris pa preporučam da to iznesete na prozor. Također što se tiče boje svijeće, imala sam bijele svijeće i jako malo Ikeine od jagode koja je crvene boje i po strukturi jako masna i time je dominirala crvena boja.  Nakon što se malo ohladilo, dodala sam nekoliko kapi eteričnog ulja Ruže.
Napravila sam ovu svijeću punu uspomena opojnog mirisa Ruže. 
Svakako možete, kupiti ukrasnu staklenku, šalicu, čajnik, drvenu kutiju ukrasiti sa kamenčićima u boji, školjkicama , pijeskom u boji, sušenim voćem ili cvijetovima...staviti ukrasnu vrpcu sa kartončićem i žigom. Samo dajte mašti na volju, i obradujete personaliziranom svijećom svoje najmilije, stavite eterično ulje koje ima miris, koji će ih posjetiti na djetinjstvo, sretne trenutke ili na more. 
Pišite u komentar kako ste vi to napravili.














Hvala što ste tu❤

Nema komentara:

Objavi komentar

 GODIŠNJI ODMOR Godišnji odmor tema nije za moju vrstu bloga...ali svakako može biti kreativan i veselim se početku ovog dijela zimskog godi...