petak, 19. veljače 2016.

Living room




Living room coffe &break, je jedan od meni bolje uređenih lokala u Zagrebu.
Na ovoj fotografiji se vidi tek mali dio coffe ima prekrasne detalje u starinskom stilu, ove police sa knjigama postoje i u bijeloj varijanti, sofe za sjedenje su nevjerovatno udobne i imate osjećaj da ste u svom dnevnom boravku. Atmosfera je ugodna i topla, detalji na zidovima i police udahnjuju dušu ovom prostoru...Meni je predivan a i mojoj prijateljici s kojom sam opet u jutro popila Irish Cappucino. Veselim se ponovnom dolasku u Living Room...
Namjeravam obići još poslovnih prostora jer tema njihovog uređenja je bliska onom što ja volim, detalji su jako bitni.
Ovakvi prostori nadahnjuju, svugdje nađem inspiraciju i novu ideju za napraviti nešto unikatno i originalno.
Hvala na posjeti...Lp



Nema komentara:

Objavi komentar

 GODIŠNJI ODMOR Godišnji odmor tema nije za moju vrstu bloga...ali svakako može biti kreativan i veselim se početku ovog dijela zimskog godi...