četvrtak, 18. veljače 2016.

Torba Ana


Platnena torba Ana




Već neko vrijeme razmišljam o platnenim torbama...imamao ih po dućanima, lijepih i manje lijepih.
Vidjela sam na Božićnom sajmu kod nas u Zagrebu predivne platnene torbe, to su već brend torbe...ali meni po malo to sve prelazi u tiskanje što veći broj, a time gubimo originalnost...Unikatne platnene torbe su mi predivne i posebne. 
Mogu se personalizirati, uraditi po narudžbi, dodati imena i nadimke, stvoriti od njih poklon iz snova.
Netko će reći pa to je samo platnena torba ili ceker...nema veze jer znaju biti tako slatki , tako elegantni i opet posebni i jedinstveni.
Zahvaljujem se svima koji posjećujete moj blog...
veliki pozdrav svima od srca!




Nema komentara:

Objavi komentar

 GODIŠNJI ODMOR Godišnji odmor tema nije za moju vrstu bloga...ali svakako može biti kreativan i veselim se početku ovog dijela zimskog godi...