četvrtak, 25. veljače 2016.

Slike u srcu

Slike u srcu

Imala sam dvije MDF podloge u obliku srca. Kako je Valentinovo završilo, a ja nisam za to da se samo taj dan ljubav izjavljuje, napravila sam nešto romantično. Imam dva meni najdraža kalupa za okvire za sličice, pa sam ih iskoristila. Da bude malo drugačije srce, da bude puno uspomena, izlila sam gipsanu smjesu u kalupe i pustila da se posuše. Kada su se posušili, pažljivo sam ih izvadila van i dobila sam predivne okvire za slike...romantične :)





Pažljivo sam ih zaljepila drvofiksom na MDF podlogu u obliku srca. Pustila sam da se osuši preko noći. Zamislila sam ih u Shaby stilu, ali sam polako dolazila na bolju ideju,  kako to kod nas kreativaca uvijek bude, korak po korak prvobitna zamisao je poprimila drugačije sličice. Ima tu i raspucane podloge, salvetne tehnike, pečata, kontura, wax paste itd....
I na kraju nadam se da sam vas bar malo raznježila ovim podlogama od MDF u obliku srca ;)

















Hvala vam što ste navratili na moj blog, LP svima :)

Nema komentara:

Objavi komentar

 GODIŠNJI ODMOR Godišnji odmor tema nije za moju vrstu bloga...ali svakako može biti kreativan i veselim se početku ovog dijela zimskog godi...