nedjelja, 5. srpnja 2020.

Crna lanena haljina

Lanena haljina

Dodajte opis



Stvorena za šetnju iznad 30C, jako ugodna, prozračna lagana, a mješavina lana daje i ugodu. Meni ne odgovara da je neko grublje platno kao čisti Lan, jer mi stvara neugodu. Ovaj način spajanja dijelova u donjem dijelu haljine,  me jako namučio, ali sam htjela isprobati. Meni se sviđa ali sam probala i na drugi način. Na slijedećem postu će biti novi način i čisti Lan. 



Radićeva ulica...








U iščekivanju ljeta na Štrosu


Kamenita ulica, vodi na Markov trg...



Sveti Juraj se smatra jednim od najštovanijih svetaca u kršćanstvu i omiljenih svetaca među Hrvatima, zbog čega su se oko njegovog lika stvorile mnoge legende koje se danas prepričavaju. Sve priče ukazuju na to da je Sveti Juraj u svoje vrijeme promatran kao hrabri vitez koji se suprostavljao svojim neprijateljima i svoje bližnje branio od zla.
Jedan od zagrebačkih spomenika sv. Jurju nalazi se kod Kamenitih vrata.

Hvala što ste tu❤


Nema komentara:

Objavi komentar

 GODIŠNJI ODMOR Godišnji odmor tema nije za moju vrstu bloga...ali svakako može biti kreativan i veselim se početku ovog dijela zimskog godi...