utorak, 7. srpnja 2020.

Svijet tkanine

 Svijet tkanine, volim iz više razloga...
Tkanine su predivne, boje, prate trend, zahtjeve kupaca, zanimljive igre na društvenim mrežama... U jednu sam se i ja uključila i dobila vrijednu nagradu. Izabrala sam prozračnu tkaninu za ljetnu haljinu, na sebi ima rupičasti vez, decentan ali opet daje posebnost tkanini. Novi projekt od ove tkanine je u izradi. Svijet tkanine volim, jer tamo rade Gospođe koje mi u detalje opišu materijal, što mogu od njega, ponude za ono što želim sašiti tkaninu, strpljive i veliki znalci. Svijet tkanine imam u Ilici 60 i u Jurišićevoj ulici br.8, to su moji omiljeni dućani. Preporučam od srca.
Hvala 





Svijet tkanine, Ilica 60


Hvala što ste tu❤

Nema komentara:

Objavi komentar

 GODIŠNJI ODMOR Godišnji odmor tema nije za moju vrstu bloga...ali svakako može biti kreativan i veselim se početku ovog dijela zimskog godi...